Prima paginaPortofoliu Ce avem pe stoc!Produse obținute din sfoară împletită!Contactati-ne

19 august 2010

Copacei cu flori

  Copacel Alex. In prima poza este prezentat  un copacel rustic cu flori, copacelul este de esenta de fag care a fost crescuta intr-o forma ciudata, pastrandu-i forma naturala. Pentru fixarea copacelului am folosit o bucata dintr-un trunchi de brad care din 
cauza unei rupturi a crescut intr-o forma ciudata.
  Copacel Marius. Pentru fixarea copacelului rustic cu flori din a doua poza am folosit o piatra cu multiple adancituri  si forme diverse. Pentru piatra am folosit lac de piatra, iar pentru copacel am folosit lac cu nuanta de nuc.

Copacel rustic Ancutza: in urmatoarea poza ii prezentat un copacel rustic cu flori confectionat din: un copacel de fag curat de scoarta, o bucata de margine de brad ,flori artificiale si o piatra cu striati pe ea, care ofera produsului de artizanat un aspect mai rustic. Lemnul l-am lacuit cu lac cu nuanta de cires iar piatra cu lac pentru piatra.
Copacel rustic Adriana: produsul rustic din a 4-a poza l-am confectionat din un varf de zada, o bucata de margine de brad si flori artificiale.
Copacel rustic vasc: acest produs de artizanat ii de fapt o creanga de brad care a fost afectata de vasc si astfel a crescut in aceasta forma ciudata, deci creanga de brad ii suportul produsului iar pe  ramurile vascului am pus florile. Aici am folosit un lac cu nuanta de nuc, aplicat in doua straturi pentru o mai buna a protectie a lemnului, bradul are o esenta moale fiind mai sensibil.
Copacel varf de brad. Asa cum spune si numele acest produs de artizanat l-am confectionat folosind un varf de brad si pentru suportul suportului de brad am folosit o iasca.



Copacel Luiza.




 Copacel Carnic cu iasca.

  Copacei Carnic cu piatra. La aceste produse de artizanat am folosit copacei si piatra.

 Copacel Carnic cu ciot.

Niciun comentariu: